Franczyza żłobka Bobolinio
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Od franczyzobiorców oczekujemy przede wszystkim:
- motywacji, zaangażowania, przedsiębiorczości,
- wysokiej kultury osobistej i przestrzegania zasad etyki zawodowej,
- dysponowania lokalem własnym lub wynajętym, lub planowanym do wynajęcia w dowolnej lokalizacji, o powierzchni ok 150 m2 lub większym, z dostępnymi miejscami parkingowymi, na parterze, najlepiej z terenem zielonym, lub prowadzenia żłobka w lokalu wskazanym przez Franczyzodawcę,
- utworzenia lokalu żłobka wg wytycznych sieci (kolorystyka, wyposażenie).
Franczyzobiorca może:
- Samodzielnie prowadzić własne przedsiębiorstwo,
- ustalać warunki finansowe w swoim przedsiębiorstwe (np. wysokość czesnego od Rodziców),
- wprowadzać do oferty żłobka własne pomysły na zajęcia dodatkowe.
Kto może zostać franczyzobiorcą?*
- Osoby fizyczne nie prowadzące działalności gospodarczej (w tym. bezrobotni, mamy wychowujące dzieci, studenci, nauczyciele itp.),
- przedsiębiorcy prowadzący działalność w innych branżach, którzy planują zmienić albo rozszerzyć profil działalności,
- inne ambitne i przedsiębiorcze osoby, która szukają dobrego pomysłu na biznes.
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCÓW
- Know-How, wsparcie organizacyjne przez cały okres współpracy,
- wyposażenie profesjonalnej sali doświadczania świata do stymulacji zmysłów,
- pomoc merytoryczna w wyborze lokalizacji i przy podpisywaniu umowy najmu, pomoc merytoryczna specjalistów pedagogicznych,
- pozyskanie bezzwrotnej dotacji na otwarcie placówki pokrywającej 80% lub 85% wartości utworzenia placówki oraz pomoc w pozyskaniu finansowania z niskooprocentowanego kredytu ze wsparciem środków z UE,
- wskazanie innych źródeł finansowania bez angażowania środków franczyzobiorcy
- ogólnopolska promocja marki system zarządzania placówkami (harmonogramy pracy placówki, umowy z pracownikami, dostawcami),
- jednolity, oparty na spokojnych barwach wizerunek placówek oraz nadzór nad wykonaniem aranżacji lokalu,
- pomoc przy uzyskaniu niezbędnych pozwoleń (warunki techniczne, sanepid, p-poż, urzędy miast/gmin, księga HACCP),
- strona internetowa, materiały marketingowe, marketing przez cały okres trwania współpracy,
- szkolenia dla personelu
- konkursy dla Rodziców i personelu z nagrodami dla osób opłacających regularnie czesne, pracujących efektywnie itp.
Co zyskuje Franczyzobiorca?
- Własną firmę w pełni zarządzaną przez siebie,
- satysfakcję z bycia szefem,
- profesjonalny wizerunek działalności,
- niepowtarzalną, unikatową nazwę i nietuzinkowe logo,
- możliwość realizacji własnych pomysłów,
- możliwość wymieniania doświadczeń z innymi franczyzobiorcami,
- bycie w grupie a nie w pojedyńczej jednostce której znacznie ciężej utrzymać się na rynku,
- i wiele innych.
Wykaz dostępnych lokalizacji franczyz żłobków znajduje się w zakładce ŻŁOBKI.
*Franczyzodawca zastrzega sobie prawo wyboru Franczyzobiorcy jak również prawo do odmowy przyjęcia kandydata do sieci.